CAMPANYA 6: ETS CONSCIENT...?

 


OBJECTIU

El principal objectiu d’aquesta campanya és conscienciar al major nombre de persones possibles sobre les greus conseqüències mediambientals que provoca la indústria de la moda. Ens agradaria que, en especial, els més joves s’adonin que l'opció correcta és “menys i millor”, és a dir, consumir menys per evitar l’empitjorament de les condicions del nostre planeta.

LA CAMPANYA

El que férem per donar a conèixer la campanya va ser penjar el nostre cartell a diferents llocs públics, sobretot, a llocs on hi hagi botigues de roba. La nostra idea principal consistia en realitzar preguntes a adolescents relacionades amb la freqüència amb la qual compren noves peces de roba. A més, per a una millor difusió, vam crear un compte d’Instagram amb la informació de la campanya, ja que trobem que les xarxes socials avui en dia són la millor via per difondre el missatge. Tot i que la campanya està dirigida a qualsevol consumidor, ens agradaria que fossin els més joves els que es conscienciïn i coneguin les conseqüències dels seus actes de consum innecessari.

EL VÍDEO

Aquí teniu el vídeo que vam utilitzar per a la campanya:



L'IMPACTE DE LA CAMPANYA

En el següent vídeo hi ha resumides les diferents etapes de la campanya:



ANÀLISI DE LA CAMPANYA I REFLEXIÓ FINAL

Sincerament, ens esperàvem que els joves no fossin conscients de quin és l’impacte mediambiental que produeix el consum excessiu de roba, ja que no és una informació que s’explica al món acadèmic i, a més, el consum en aquestes edats està molt normalitzat. Així i tot, esperem que la visualització del vídeo hagi sigut útil per disminuir el consum dels joves entrevistats.

En conclusió, trobem que aquesta campanya ajudarà a conscienciar almenys a una petita part de la societat jove i confiem en què aquesta hagi entès que el ritme de consum de productes poc duradors perjudica el benestar del planeta i el futur de tots nosaltres. Creim que és una molt bona idea compartir aquest tipus d’informació a les xarxes socials, ja que d’aquesta manera arriba a molta més gent de manera ràpida i eficaç tenint en compte que aplicacions com Instagram son utilitzades pràcticament per tots els adolescents.

Carlota M i Nadia


Comentaris

Entrades populars