CAMPANYA 6: ETS CONSCIENT...?
OBJECTIU
El principal objectiu d’aquesta campanya és conscienciar al major nombre de persones possibles
sobre les greus conseqüències mediambientals que provoca la indústria de la moda. Ens agradaria
que, en especial, els més joves s’adonin que l'opció correcta és “menys i millor”, és a dir, consumir
menys per evitar l’empitjorament de les condicions del nostre planeta.
LA CAMPANYA
El que férem per donar a conèixer la campanya va ser penjar el nostre cartell a diferents llocs públics,
sobretot, a llocs on hi hagi botigues de roba. La nostra idea principal consistia en realitzar preguntes a
adolescents relacionades amb la freqüència amb la qual compren noves peces de roba. A més, per a
una millor difusió, vam crear un compte d’Instagram amb la informació de la campanya, ja que
trobem que les xarxes socials avui en dia són la millor via per difondre el missatge. Tot i que la
campanya està dirigida a qualsevol consumidor, ens agradaria que fossin els més joves els que es
conscienciïn i coneguin les conseqüències dels seus actes de consum innecessari.
EL VÍDEO
Aquí teniu el vídeo que vam utilitzar per a la campanya:
L'IMPACTE DE LA CAMPANYA
En el següent vídeo hi ha resumides les diferents etapes de la campanya:
ANÀLISI DE LA CAMPANYA I REFLEXIÓ FINAL
Sincerament, ens esperàvem que els joves no fossin conscients de quin és l’impacte mediambiental
que produeix el consum excessiu de roba, ja que no és una informació que s’explica al món acadèmic
i, a més, el consum en aquestes edats està molt normalitzat. Així i tot, esperem que la visualització
del vídeo hagi sigut útil per disminuir el consum dels joves entrevistats.
En conclusió, trobem que aquesta campanya ajudarà a conscienciar almenys a una petita part de la
societat jove i confiem en què aquesta hagi entès que el ritme de consum de productes poc duradors
perjudica el benestar del planeta i el futur de tots nosaltres. Creim que és una molt bona idea
compartir aquest tipus d’informació a les xarxes socials, ja que d’aquesta manera arriba a molta més
gent de manera ràpida i eficaç tenint en compte que aplicacions com Instagram son utilitzades
pràcticament per tots els adolescents.
Carlota M i Nadia
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada